FAQ

Najczęściej Zadawane Pytania

Instalacja

Usługa może być zamówiona telefonicznie pod 

Cena instalacji zaczyna się od 1zł i zależy od jej typu, długości trwania umowy oraz pakietu jaki zostanie wybrany.

Wszystko zależy od aktualnej ilości zgłoszeń. Kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta otrzymują Państwo dokładny termin instalacji.

Przed każdym przyjazdem Biuro Obsługi Klienta kontaktuje się z zainteresowanym i ustala godzinę, odpowiednią dla Klienta oraz montera.

  • 1. Najpierw podpisywana jest umowa. Istnieje możliwość aby odwiedził Państwa nasz Przedstawiciel lub zapraszamy od odwiedzenia naszego Biura Obsługi Klienta. Termin wykonania instalacja jest wyznaczany zaraz po podpisaniu umowy.
  • 2. Monter przyjeżdża w wyznaczonym dniu na miejsce instalacji.
  • 3. W zależności od rodzaju wybranych usług (Internet, Telewizja czy Telefon), monter instaluje odpowiednie urządzenia, sprawdza poprawność ich działania oraz samego połączenia. Po pomyślnie zakończonej instalacji monter podpisuje protokół odbioru.

 

Serwis

Usterki można zgłaszać 7 dni w tygodniu pod numerem telefonu

Wszelkie usterki usuwane są najszybciej jak to jest możliwe. Nasz konsultant umówi Państwa na dogodny termin.

 

Płatności

Stan aktualnego salda mogą Państwo sprawdzić dzwonią do naszego Biura Obsługi Klienta

Prosimy, by w tytule przelewu podać numer umowy, który mogą Państwo znaleźć w nagłówku dokumentu umowy.

Numer konta bankowego mogą Państwo sprawdzić na fakturze aktywacyjnej oraz na naszej stronie w dziale Kontakt

Komunikat pojawia się w przypadku braku uregulowania salda umowy, prosimy o kontakt z BOK w celu ustalenia salda Państwa umowy. Po wpłacie środków usługi zostaną przywrócone.