FAQ
Najczęściej Zadawane Pytania
Najczęściej Zadawane Pytania
Instalacja
Usługa może być zamówiona telefonicznie pod
Cena instalacji zaczyna się od 1zł i zależy od jej typu, długości trwania umowy oraz pakietu jaki zostanie wybrany.
Wszystko zależy od aktualnej ilości zgłoszeń. Kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta otrzymują Państwo dokładny termin instalacji.
Przed każdym przyjazdem Biuro Obsługi Klienta kontaktuje się z zainteresowanym i ustala godzinę, odpowiednią dla Klienta oraz montera.
Tak. Skontaktujemy się z Państwem w celu umówienia nowego terminu wizyty.
Serwis
Usterki można zgłaszać 7 dni w tygodniu pod numerem telefonu
Wszelkie usterki usuwane są najszybciej jak to jest możliwe. Nasz konsultant umówi Państwa na dogodny termin.
Płatności
Prosimy, by w tytule przelewu podać numer umowy, który mogą Państwo znaleźć w nagłówku dokumentu umowy.
Numer konta bankowego mogą Państwo sprawdzić na fakturze aktywacyjnej oraz na naszej stronie w dziale Kontakt
Komunikat pojawia się w przypadku braku uregulowania salda umowy, prosimy o kontakt z BOK w celu ustalenia salda Państwa umowy. Po wpłacie środków usługi zostaną przywrócone.